reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Hudáková

Lucia Hudáková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rodená Levičanka, ktorá spolu s rodinkou žije 3 roky v malej dedine s názvom Lok. Mám dve dcérky. Písanie je odjakživa mojou záľubou, dlho som však už nepísala pre niekoho iného, než sama pre seba...:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

The Secret

Lucia Hudáková

The Secret

Po dlhej dobe som si dnes sadla, že niečo napíšem. Nemám práve najlepšie obdobie. Melancholické počasie naštartovalo pochmúrne myšlienky, lenivosť a únavu, čo celkom logicky spôsobilo nechuť zaoberať sa čímkoľvek, čo sa okolo mňa deje. Upadla som do depresie, nebola som schopná nič vymyslieť, urobiť, dokončiť. Ani začať. Z toho mi prišlo ešte horšie a depka sa prehĺbila. Už som mala pocit, že nemá dna.

  • 24. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 194x
  • 2
Ďakujem!

Lucia Hudáková

Ďakujem!

Ľudia sa v istej dobe náhodou stretnú a ich životné cesty sa naveky pretnú. Niekto v srdci prebýva a niekto sa stratí. Zväčša tí, čo zostanú, sú praví kamaráti.

  • 24. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 417x
  • 1
Neexistujem?

Lucia Hudáková

Neexistujem?

Sociálnu sieť s názvom Facebook isto predstavovať netreba. Pred pár rokmi okolo nej prepukol obrovský boom, ktorému som, ako mnohí iní, prepadla aj ja. Trávila som hodiny času online a hľadala som starých známych, takmer zabudnuté lásky, spolužiakov, spolužiačky, kamarátov a kamarátky, ľudí zo sídliska, kde som vyrastala. Hľadala som snáď každého, koho som v živote stretla.

  • 24. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 027x
  • 7
A čo ďalej?

Lucia Hudáková

A čo ďalej?

Mamina na rodičovskej dovolenke sa venuje domácnosti a deťom naplno, vpadne do istého stereotypu a občas si priam želá, aby to celé už skončilo. A ono to skončí! Deti odrastú a nastane čas vrátiť sa do práce. V tom lepšom prípade. Ale čo ak sa nemá kam vrátiť???

  • 22. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 518x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu