reklama

Ďakujem!

Ľudia sa v istej dobe náhodou stretnú a ich životné cesty sa naveky pretnú. Niekto v srdci prebýva a niekto sa stratí. Zväčša tí, čo zostanú, sú praví kamaráti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ľudia sa v istej dobe náhodou stretnú

a ich životné cesty sa naveky pretnú.

Niekto v srdci prebýva a niekto sa stratí.

Zväčša tí, čo zostanú, sú praví kamaráti.

Máš v mojom srdci miesto – jedinečné!

Nikto ho nezaujme, je stabilné a večné.

Ďakujem, že počúvaš všetky moje slová,

môžem sa Ti vyžalovať- stále zas a znova.

Viem, že nie je klišé, že si stále tu.

Dnes, zajtra... Aj o polnoci. Každú minútu!

S Tebou môžem plakať, môžem nahlas snívať,

môžem Ti veriť. Nemusím nič skrývať.

Viem, že občas máš pre mňa miesto dotyku

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

iba spŕšku chladných slov a ostrú kritiku.

Nie je to vždy s Tebou sladké ako lízať med,

no tým, že vravíš pravdu, posúvaš ma vpred!

Záleží mi na Tebe a snáď Ti to raz oplatím -

- ten pocit, že nie som sama a že sa nikdy nestratím.

V týchto veršoch sa nájdeš a pochopíš snáď,

že mi dávaš to najcennejšie, čo človek môže dať...

Lucia Hudáková

Lucia Hudáková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rodená Levičanka, ktorá spolu s rodinkou žije 3 roky v malej dedine s názvom Lok. Mám dve dcérky. Písanie je odjakživa mojou záľubou, dlho som však už nepísala pre niekoho iného, než sama pre seba...:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu